Tuesday, September 15, 2009

fotobok




Just nu har Fujifilm ett toppen erbjudande, som jag ialla fall inte kommer missa.
Om du skriver minst 100 ord om deras fotobok som du publicerar på din blogg eller hemsida så får du en egen fotobok, som har ett värde på 344 kronor.
En perfekt gåva om man vill ge bort den eller så kan du samla ihop dina bästa bilder och behålla den själv. Inbunden är den också, vilket enligt mig är ett stort plus :). Jag ser fram emot att min fotobok ska komma :).

Klicka in dej här för att läsa om erbjudandet.

En fotobok är ju något som man har kvar hela livet. Gav min kompis en med massa bilder från när vi var små till nu och när jag såg hur glad hon blev så var det värt allt timmar av letande för att hitta dom perfekta bilderna.
Varför tveka när man får en gratis ;D
Ha en fortsatt trevlig morgon allihop :)

No comments:

Post a Comment